Mina favorit serie i höst

Man kan verkligen inte missa dom här serier i höst fast the hills sista säsong
de var verkligen en bra serie följde den tills man började jobba helger och man missade den :(
sedan har vi Gossip Girls som är min andra favorit serie
den är så himla bra och man ska verkligen inte missa den
man vore dum om man gjorde det !!
Efter det kommer desperate housewives
oxå en grym serie som man inte ska missa den
den är skööön och man tröttnar inte på den.
sen kommer old christin , the city och greys anatomy
tre bra serie som man oxå ska titta på nu när det är kallt ute så ska man bara mysa framför tv.
eller umgås med vänner eller familj som oxå följer dom här serier
Greys anatomi



sen har vi mina absolut favoriter det är tecknad och så klart tror inte att alla hatar att se dom här två serier som jag kommer skriva nu :)


The Family guys



The simpsons family

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0