KRYSSNING

Bästa kryssning man har haft med tjejerna :)



allt börjar med att malle som alltid kommer sist av alla så man var lite stressad till båten hehe men vi kom i tid och möte upp claudia sedan gick vi till båten
man träffade inte så många människor som man kände så det var skönt men när
vi stog på led så såg jag någon som jag blev intresserad och pekade ut honom för tjejerna
han var så himla söt och  jag sa till tjejerna 
att honom skulle jag vilja ha för att dansa såklart :)
så börjar kön röra sig och vi börja gå och tog oss till hyten :)






malle riktig alkis

hahhaha

det första man gör är att lämna hytten sitter där i ca
min och så börjar man dra ut och handla på taxfree det första man gör haha
men det fanns inte mycket folk som tur :)
efter åt så lämnade vi allt på hytten för att dra till caffeterian
hade skit kul med brudarna drev som fan med varandra och glada för att vi äntligen var
på båten som man hade längtat :D


sedan gick vi ner till hytten för att fixa oss. vi börjar med våra spel "vi har aldrig "

hahaha och börja bli fulla :)

vi gick upp för att dansa och dansade hela natten lång vi hade skit kul dansade med massor av folk killen som jag var förtjust i och dansade med honom :)

vi fick massor av drinkar och så sov vi inte på hela natten hihihii

den bästa kryssningen man har varit på jag hoppas att nästa gång vi drar en hel grupp

 

våra crazy bilder :)

 

 

 

En underbar kryssning man kommer aldrig glömma denna dag

hoppas att man fortsätter att ha lika kul när man åker kryssning igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0