En helt underbar kväll med tjejerna :)

Malle, LIam & pollo






Det tog så himla långt tid för Malle att fixa sig ...

men det slutar med att vi åkte vid 17 tiden in mot stan :)

så grabbens pappa hörde av sig för att kolla om vi skulle ses och sedan åka hem till honom

men jag sa att vi kan ses om han vill men vi kommer vara i stan men jag ville fika lugnt och ro med tjejerna

så jag trodde att han skulle komma i tid för att leka med grabben men istället tog det honom 2 timmar

han kom i alla fall lekte med grabben en stund

och sedan får man samtal från någon som inte har ett liv för att kolla var grabbens pappa är för varje gång min

tjej kompis ringde så var det upptagen men då ringde hans lur

hahaha hahahaha hahahahaha

vi själva tror att det är grabbens ex som ringde till mig för att kolla om han var med oss

och lillens pappa nekar att han har kontakt med henne men jag tror att han fortfarande har det

Men jag orkar inte bryr mig om det ....

pass på honom och ska leva mitt liv som jag alltid gör

för min SON & mina tjejer


malle o liam






Liam väljer skor åt oss tjejer :)
meee and my baby boy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0