ute kväll med mina syskon och vänner



skönt att allt slutar bra :) alla hade kul
men våra misstag var att vi drog till klubben för tidigt för att komma in grattis hahaha
men mina tjejer följde inte med oss till Clandestino.





musiken är nice och det fanns inte så mycket skit folk det var blandad folk
både äldre och yngre :)
nathi åt mat medans vi alla tittade på hahaha
Luci och Jag köpte drinkar till oss
alex fick vatten fast vi inte beställde det och Nathi med Bianca köpte cider 
men det roligaste var att min drink  kostade 75kr
och  tjejernas cider kostade 65 kr hahaha
Lucis drink var dyrast tror att den kostade 115 kr om inte jag har fel =)

















vi dansade mycket men det fanns snygga killar också :)
men Latino musik är det BÄSTA som finns
finns inget bättre en andra klubbar hahaha








hehe men allt slutade så himla bra alla var glada och nästa gång så drar vi ut senare och åker hem sent
men men vi åkte hem tidigt alla var trötta alex skulle jobba idag på lördag och jag nathi o luci jobbade i fredags hahaha så tjejerna var trötta men inte jag men när vi kom fram till alby träffade vi på malle balle med hennes vän och jag stannade kvar lite för att prata med henne och sedan gick jag hem för att sova :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0