work

<3<3<3

Idag har man haft en underbar dag på jobbet :)
man var ute på promenad med barnen och min kollega :)

vi tog en lite runda mot skogen hittade en trädbit från en björk och som sagt jag är inte den typ av tjej som leker med trädslöjd eller vad jag ska kalla det för ...
jag brukar se det som en kill jobb och ingen tjej jobb ..
så idag tog jag min tid och såga en bit av träd stock hehe men fick lite hjälp av min kollega och barnen så fick vi av en bit fick kämpa lite i mellan men vi fick det till slut med allt hjälp ...
Under tiden jag sågade så fick min kollega vara med barnen och sedan gjorde vi byte :)












Varför jag skriver just om det här är för att jag känner mig stolt för att såga ner en träd bit
som jag aldrig brukar slösa bort min tid på sånt eller fixa såna saker som jag ser som en mans jobb så brukar jag alltid be mina bröder hjälpa mig med saker ...


men aja nu ska jag dra och sova om jag inte skriver något annat som jag känner för ..


Peace Out

<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0