Ons,tors,fred,lörd & sönd

<3<3<3

Min vecka har varit underbar som sagt har jag berättat lite om min vecka men i onsdags skulle jag och en av mina närmaste vänner dra till en konsert
Jah Cure !!

men det blev inget pga en litet problem men vi åkte ändå dit för att man vet aldrig om man har tur i livet så vi stog i kön och hoppades för att komma in som det inte blev en av malles vänner skulle komma och träffa oss för att han ville oxå se jah cure och umgås med oss såklart .. som sagt så blev det inget konsert så vi åkte in mot stan och drog till Maestro för att äta något gött och snacka lite .. sedan träffade vi på min syster jossa o segen plus deras vänner och drog hem ..


Torsdag åkte jag in mot stan med min son och träffade en nära vän till oss drog till parken och hade kul vår lilla sällskap bjöd oss på lunch och nöje ..
Efter vår dag i stan åkte vi hem
och tog det lugnt ..






Fredag så var min son på mitt jobb och var en gossig snäll liten pojken som inte gjorde mamma galen som han brukar göra :) men lite svart sjuk var han för att de andra barnen ville hålla min hand och promenera runt i vårberg :)






Efter vår jobb dag så handlade vi lite gött och drog hem ..
sedan fick jag besök av mina närmaste vänner fick en liten present som är underbar fin som nu hänger på vägen hemma hos mig :)






Lördag så tog jag min dag och umgicks med min systers sambo plus våra barn gick och handlade lite gött , lagade mat och sedan tittade vi på film men hann se en film bara som lill killen höll på att störa så vi gick hem .. Fixade min son som det var sent och la honom i hans säng ... sen fick jag min energi för att träna Zumba som är så himla underbar saknar att träna fast man gör det oftas hehe


Imorgon Söndag så är min dag bara tvätt med syrran och min monster :) om inte hennes sessa kommer med henne oxå sessa = prinsessa :)


aja ska dra nu och sova höres


Peace Out


<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0